Taaldingen

Auto-interview

Auto-interview blijkt dus een bestaand woord te zijn. Ik heb het gecheckt in word door het aan elkaar vast te schrijven, en kreeg toen via de spellingscontrole te lezen dat er een streepje tussen moest.

Auto-interview.

Het maakte me nieuwsgierig naar wat dit woord betekende. Is het een interview dat wordt afgenomen terwijl je in de auto zit? Of is het een interview dat je met jezelf houdt? Google maakte me niet wijzer en ik besloot het maar in het midden te laten. Ik gebruikte het woord voor de grap, toen ik mijn nieuwe ‘Wie ik ben’ pagina aan het schrijven was. Woorden die niet bestaan worden vanzelf bestaande woorden als je ze maar vaak genoeg gebruikt. Je kunt mijn auto-interview dus lezen onder het kopje ‘Wie ik ben’ bovenaan mijn pagina.

Dan stop ik nu met SOGgen (hmm dat woord kent de spellingscontrole dan weer niet..), om mijn scriptie even af te maken.

 

Een gedachte over “Auto-interview

Reageer op dit bericht